Тайм - менеджмент

Усім відома проблема колосального браку вільного часу педагогів. Перевірка робочих, контрольних зошитів, а відповідно до предмета викладання ще й словників, контурних карт, лабораторних робіт, креслень, рефератів, а також широко розповсюджених друкованих зошитів з індивідуальними завданнями, самостійними роботами на декілька варіантів, плюс поточні перевірочні роботи, міні-зрізи знань, аркуші з тестовими відповідями типу 1. А; 2. Д.; 3. В… Це ще тільки самісінький шпиль айсберга щоденних турбот учителя, який визначається в низці зобов’язань коротко – перевірка зошитів.

Пам’ятаю свою першу вчительку, котра суміщала корисне з приємним. Вона завжди брала зошити додому, і під час перевірки читала наші «перли» вголос для своєї сім’я після вечері. Дитячій творчості, як-от:«ворони відлетіли на південь», «я хотів би стати маленьким звірятком, бо його всі люблять і пестять», – усі камеді-шоу тихо заздрять! Для чоловіка таке читання з коментуванням – це неабияка розвага, для дітей – навчання на помилках інших, для педагога – роботи перевірені, оцінки виставлені. Проте часто робочий день учителя завершується і опівночі.
Як виконати всі важливі справи вчасно? За що хапатися у першу чергу? Як ефективно спланувати свій час, щоб у житті залишалося місце на захоплення, відпочинок, заняття спортом, хобі? А найголовніше – на особисте життя, на увагу до родини і, нарешті, на виховання власних дітей?
Усі успішні люди використовують у такій ситуації теоретичні здобутки сучасної науки зі сфери психології та менеджменту. Секрети їхньої респектабельність у розвитку вмінь ставити і досягати цілі, правильно визначати пріоритети і відрізняти важливі завдання від другорядних.

Тайм-менеджмент (time management – управління часом) – це технологія ефективного планування часу, як робочого, так і особистого.
Якщо перша половина робочого дня чітко розпланована адміністрацією школи і її матеріалізація висить на стіні учительської у вигляді розкладу уроків, то організація позаурочного часу лягає на плечі самого освітянина.

Для дослідження питання з практичної точки зору редакція ІВ «Єдність» завітала до спеціалізованої школи №214 з поглибленим вивченням економіки, математики та інформатики Оболонського району столиці. На базі навчального закладу систематично працює школа молодого педагога. Голова профспілкового комітету Т.Л. Марочко за сприяння адміністрації організувала з цього приводу зустріч членів Товариства молодих педагогів, серед яких учитель української мови та літератури Н.О. Грабінська, англійської – А.Ю. Гапон, учитель хімії Л.С. Чмир, з учителями-наставниками, фахівцями з тайм-менеджменту.

Презентация:





Комментариев нет:

Отправить комментарий