Педагогічна діяльність вчителя, як і будь-яка інша
діяльність, характеризується певним стилем. В широкому розумінні стиль
діяльності — це стала система способів, прийомів, яка проявляється в різних
умовах її здійснення. Вона обумовлюється специфікою самої діяльності,
індивідуально-психологічними особливостями п суб'єкта (І.В. Страхов, Н.Д.
Левітов, B.C. Мерлін, Є.А. Климов та ін.).
Власне психологічний смисл індивідуального стилю діяльності "це
обумовлена типологічними особливостями стійка система способів, яка складається
у людини, яка прагне до найкращого здійснення даної діяльності,...
індивідуально-своєрідна система психологічних засобів, які свідомо чи стихійно
використовує людина з метою найкращого врівноваження своєї (психологічно
обумовленої") індивідуальності з предметними зовнішніми умовами
діяльності".
Комментариев нет:
Отправить комментарий